Gå til innhold

RRC LSE 93


iveesp

Anbefalte innlegg

Etter to år med omfattende restaurering er rrc´n endelig eu-godkjent og på vegen igjen. Vært avregistrert siden 2016. Ble en tur opp i Ringsakerfjellet idag. Alt som er skjedd, og ferden videre kan følges på instagram @8inchlongerclassic for de som måtte være interessert. Ble aldri så jeg lagde noen prosjekttråd underveis her inne

 

Taktelt på plass og klar for tur!

 

IMG_5997 Large.pngIMG_6001 Large.pngIMG_1852 Large.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! :D

 

Er fornøyd med kjørekomforten og kjørefølelsen, skulle selvfølgelig ha hatt i stand luftfjæringa og, men det var ikke førsteprioritet. Blir å få litt glede av den først nå hvertfall

Selv om belgene har jeg på lager, og de har vel ligget der en stund allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, YMK skrev:

Har forsåvidt liggende ventilblokk til luftfjæring fra delebilen på lager enda. Den kan du få om jeg finner den. 

 

Hvis ikke han tar den er jeg veldig interessert, min lekker som en gammel trebåt om våren! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, YMK skrev:

Har forsåvidt liggende ventilblokk til luftfjæring fra delebilen på lager enda. Den kan du få om jeg finner den. 

 

Tar gjerne i mot det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2022 den 16.27, Elvehundre skrev:

Fin bil. Gratulerer med LSE på veien igjen.
 

Har «fulgt med» på jobben en stund, dvs fått referat om framdrifta.

 

ønske aill ein fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Mange takk for det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...