Gå til innhold

Slickshift


Alb

Anbefalte innlegg

Også veldig fornøyd med slickshift på min. Handler ikke om hastighet på girskift, men om litt mindre lastebilfølelse. Synker like dårlig til andregir både med og uten :-)

(ja, jeg har nok en godt slitt synkroring her...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, like vanskelig å få i gir på omtrent alle gir med dette kitet.

Men det er kortere sveiving med girstang, og den treffer ikke lenger cd spiller i dash :lol:

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt å montere, og tilsvarende enkelt og demontere om det ikke svarer til forventingene.

 

De fleste er storfornøyd med modifiseringen.  Selv skal jeg ikke uttale meg før girboksen er på plass i bilen igjen.

På 30.6.2022 den 16.32, lafterolf skrev:

Er det virkelig en oppgradering? 

 

Jeg har på en bil og føler at det er fullstendig bortkastet penger. Girboksen rekker ikke synkronisere så fort som man kan gire.

Du må ikke ha det så travelt når du girer Rolf..:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det på min bil i 8 år.

Godt fornøyd, raskere girskift i oppoverbakke når du vil ha minst mulig tap av turbotrykk ;)

Av og til litt kjip å få i 3 gir,men det har den vært siden bilen var ny :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Tregt svar fra fersking på LR. Har montert på min datters nyinnkjøpte 2007 Defender Td5 . 110% fornøyd. Tok også fjær på clutch. Blir en helt annen bil og kjøre .  Så var det alt det andre som kan oppgraderes. Gleder meg. 👨‍🦳🛠❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...