Gå til innhold

Kjøreoppdrag 13.august


safaripaul

Anbefalte innlegg

Hei forumvenner. 

 

Jeg har et kjøreoppdrag i Horten lørdag 13.augsut, 2022. En landrover og to sjåfører. 

 

Vi er en fin gjeng venner som treffes en gang i året for å drikke øl. Dette har vi gjort i sikkert over 25 år og det er for noen av oss den ene gangen i året vi treffes. Vi går fra pub til pub og forteller de samme gamle historiene om igjen. 

 

Dette året ønsker vi å reise hjem til hverandre for å drikke en en hos hver av oss før vi ender i sentrum.  Jeg har alltid vært en vaskeekte Landrover entusiast og i ung alder brukte vi ofte min gamle 1956 serie 1 til å transportere denne fine gjengen hjem fra fest. For å minnes den tiden, det er ikke sikkert alle av oss husker det, ønsker vi å bli transportert rundt i seriebil enda en gang :) 

 

Jeg har min 7-seter serie 2 som trenger sjåfør og vi trenger enda en bil med sjåfør, vi blir 10-12 stk. Oppdraget blir fra Horten til Slagen i Tønsberg og tilbake rundt i Horten. Det tar litt tid med alle øl-pauser og blir nok fra kl 1400- 2200. Vi er en gjeng med sylskarpe tunger, så mye moro blir det å høre, passer ikke for sarte sjeler. 

 

Noen som kan ta på seg dette oppdraget ? Godtgjøring gjør vi an avtale på. 

 

vennlig hilsen safaripaul  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...