Gå til innhold

Discovery2


Dan

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...

Jeg har fra engelsk bil. Dvs at førersetet har vært passasjersetet i england. Minuset er at det ikke har like mye elektriske justeringer siden det er passasjersete, på en annen side får du full justeringsmulighet på ditt passasjersete siden jeg har begge setene. Flytter du understellet på ditt blir det perfekt. 

 

Om det er Lighstone vet jeg ikke. Lyst skinn er det i vertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2022 den 12.03, lafterolf skrev:

Jeg har fra engelsk bil. Dvs at førersetet har vært passasjersetet i england. Minuset er at det ikke har like mye elektriske justeringer siden det er passasjersete, på en annen side får du full justeringsmulighet på ditt passasjersete siden jeg har begge setene. Flytter du understellet på ditt blir det perfekt. 

 

Om det er Lighstone vet jeg ikke. Lyst skinn er det i vertfall.

Har full elektrisk justering på begge 

Har byttet sete trekk og 2 innlegg, men de innleggene fra Rimmer Bros er møkk, blir bare slafs, passasjer sete er i topp stand og stoppen fast og fin, jeg vil jo ha på min side også 

Har du bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ligger innerst i hageboden, der har de ligget i mange år, og det er enorme mengder ting og tang som må bort før jeg finner de fram. Men er du interessert kan vi kalle inn naboer til dugnad, så skal vi nok få de fram.

 

Men når de så er hentet fram vil ikke ikke høre at de plutselig er for langt unna, til opplysning ligger setene i Trøndelag, også før de hentes fram.:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.7.2022 den 21.50, lafterolf skrev:

De ligger innerst i hageboden, der har de ligget i mange år, og det er enorme mengder ting og tang som må bort før jeg finner de fram. Men er du interessert kan vi kalle inn naboer til dugnad, så skal vi nok få de fram.

 

Men når de så er hentet fram vil ikke ikke høre at de plutselig er for langt unna, til opplysning ligger setene i Trøndelag, også før de hentes fram.:lol:

Høres ut som prosjekt, venter til noen nærmere svarer, Trøndelag med v8 koster det samme som å få laget nytt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...