Gå til innhold

Hawkeye for D3


kes

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en brukt Hawkeye BA5070/1 med koder for D3 på i en naiv tro om at det fortsatt gikk an å få tak i koder for andre biler, som Defender/td5, men det tror jeg ikke er mulig lenger.

 

image.png

 

 

Så, har du D3 og trenger diagnose så har jeg denne liggende på hylla: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=247675007

 

Ønsker meg gjerne de samme 1500 pengene for den som jeg betalte, evnt byttes i noe annet man kan ha brukt for :)

 

kes

Endret av kes
typo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg _tror_ man kunne kjøpe en sak med alle bilmodeller, Total elns? Eller så kunne man kjøpe for en spesifikk bilmodell og senere kjøpe til en og en lisens (eller kanskje til og med kabel som du sier). Man fikk i alle fall kjøpt koder til å låse opp for flere modeller tidligere.

 

Slik jeg forstår det nå er firmaet som lagde dingsen for Bearmach kjøpt opp og Hawkeye selges ikke lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...