Gå til innhold

Returventil dieselfilterhus td5 110


Pallesen87

Anbefalte innlegg

Heisann.

Jeg fikk stopp på min defender her om dagen og bilen ble da fraktet til et Meca verksted. Etter å ha stått der en stund kontaktet jeg dem for å høre om bilen var reparert, men de hadde ikke fått gjort noe med bilen pga at de ikke klarer å finne delen som nevnt i tittel. Er det noen som har tips til en side hvor jeg kan finne denne ? Det er ikke den delen som er markert med rødt, men den som sitter på toppen av filteret.

 

Resized_Resized_20220221_092849001.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, lafterolf skrev:

Filterbraketten?

 

De kan jo bare ringe Erik W. Sørensen import. Tviler på at et verksted finner billigere deler andre steder, og Erik har jo det meste på lager.

Nei, Returventilen. Aller helst komplett filterholder med ventil. har forsøkt å søke på nettet selv, men finner den ingen steder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med @lafterolf - dette har Erik liggende på hylla.

Alternativt er det plenty med online butikker som selger disse delene.

 

For å finne delenummer på dette er denne nettsiden flott:

https://www.lrworkshop.com/diagrams/land-rover-defender-fuel-air-emission-systems/fuel-system/sedimentors_53509

Om du trykker på delenummerne får du også opp priser hos noen nettbutikker.

 

Men for å plukke ut litt nøkkelinfo - her burde vi ha årsmodellen din, det var noen justeringer med årene for komplett brakett med alle fittings.

 

Komplett brakett med alt tilbehør (del nummer 1 på ditt bilde) - WJN101840, WJN000020 eller WJN500150 (avhengig av årsmodell)

Stuss for tilkobling av dieselrør (messing) (del nummer 5 og 6) - ESR4724

Kobberpaning for messingstuss: (del 7) ESR354

Returventil (del 13) - VUB503950

Lufteventil (del 14) - WJN500110

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...