Paal Helge Posted May 11 Share Posted May 11 (edited) Har liggende masse deler etter at jeg restaurerte ex.mil «Baltazar». Ligger en annonse på Finn hvis noen er interessert. Her er blant annet ny bremsevæske, manifold, diff.klokke, kasser med originale brukte UNF skruer/bolter/muttere, lett blanding av nye og brukte deler, samt et transportstativ for å frakte 2,25L motor. Veldig praktisk stativ når den skal stå til oppbevaring. Pluss mye mer. Selges samlet Rydder på loftet, så må trenger plassen til utstyr til Pumaen. Regner med at alt blir kastet hvis det ikke er interesse for disse delene. Kontakt meg gjerne via annonsen på Finn hvis dette er av interesse:) Edited May 11 by Paal Helge Quote Link to post Share on other sites
Magnumresponse Posted May 11 Share Posted May 11 Finn kode på annonse? Quote Link to post Share on other sites
Paal Helge Posted May 11 Author Share Posted May 11 Finn nr 256519620 Quote Link to post Share on other sites
Paal Helge Posted May 14 Author Share Posted May 14 Er også interessert i å bytte med noe annet kjekt som kan være av interesse På 11.5.2022 den 20.30, Paal Helge skrev: Har liggende masse deler etter at jeg restaurerte ex.mil «Baltazar». Ligger en annonse på Finn hvis noen er interessert. Her er blant annet ny bremsevæske, manifold, diff.klokke, kasser med originale brukte UNF skruer/bolter/muttere, lett blanding av nye og brukte deler, samt et transportstativ for å frakte 2,25L motor. Veldig praktisk stativ når den skal stå til oppbevaring. Pluss mye mer. Selges samlet Rydder på loftet, så må trenger plassen til utstyr til Pumaen. Regner med at alt blir kastet hvis det ikke er interesse for disse delene. Kontakt meg gjerne via annonsen på Finn hvis dette er av interesse:) Er også interessert i å bytte i noe annet kjekt som kan være av interesse. Motorstativet kan selges utenom for 1000kr hvis det er kun interesse for dette. Quote Link to post Share on other sites
lafterolf Posted Saturday at 03:39 PM Share Posted Saturday at 03:39 PM https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=256519620 En lenke er veldig mye enklere. Quote Link to post Share on other sites
tiopet Posted Sunday at 09:58 AM Share Posted Sunday at 09:58 AM Du har ikke et Nato hengerfeste liggende? Trenger et slikt så jeg får med meg militær hengeren min på tur Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts