Gå til innhold

Discovery 4 bagasjeroms gulv


Anbefalte innlegg

Gulv? Bak over der tredje seterad klappes ned? Tror det kan bestilles for prisen av en arm. 

 

Tok ut mine seter da de aldri blei brukt. Lagde meg ei egen gulvplate bak der av 10 mm kryssfiner. Kledde den med noe sort stoff og delte plata i to og hengsla den 1/2 dels inn. Fikk meg et lavt smuglerrom som kritiske verktøy og litt reservedeler bor i. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Bjørn_C skrev:

Gulv? Bak over der tredje seterad klappes ned? Tror det kan bestilles for prisen av en arm. 

 

Tok ut mine seter da de aldri blei brukt. Lagde meg ei egen gulvplate bak der av 10 mm kryssfiner. Kledde den med noe sort stoff og delte plata i to og hengsla den 1/2 dels inn. Fikk meg et lavt smuglerrom som kritiske verktøy og litt reservedeler bor i. 

Stemmer. Der hvor noen har 3 seterad. Min er dog bygd som 5seter så tenkte å få bygget den tilbake i mest mulig orginal stand før den skal vises hos statens vegvesen. Har fått tak i 3 seterad, men da er det mye mer som må bygges om med tanke på sikkerhetsbelter og beslag. Så tenker det enkleste er å sette den tilbake i orginal stand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om det hugges noen D4. biler rundt om, evt bestill gulvplata fra england. 

 

Jeg blei veldig fornøyd med egen hjemmelagd gulvplate. Var ikke veldig vanskelig å lage sjøl - ingen snåle vinkler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2022 den 13.59, Bjørn_C skrev:

Sjekk om det hugges noen D4. biler rundt om, evt bestill gulvplata fra england. 

 

Jeg blei veldig fornøyd med egen hjemmelagd gulvplate. Var ikke veldig vanskelig å lage sjøl - ingen snåle vinkler. 

Da skal jeg følge med litt. Om ikke går jeg for hjemmelaget. Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...