Gå til innhold

D1 vindusrammer bak


LarsPeters

Anbefalte innlegg

Det hadde vært gull om eg kunne kjøpe ei sett, så kan eg få dem sandblåst og pen før eg bytta dem ut :lol:

 

Bare å sende en PM hvis du har og ei pris (+ demonterings- og forsendelse bryet),

bor ikke akkurat i nærleiken så eg får ikke bidradd så mye hvis de må skrues av en delebil:unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d r ei lita møkkajobb, har gjort det før.. lista under de lille glasset er som regel også heilt gåen.. Skjønner d godt hvis du ikkje vill skru d opp :P Kan være at de er noen her på forumet som bur nærmere som har ei delebill stående sånn at eg kan ta møkka skrubiten selv. (Blir vell litt dyrt å frakte 2 dører :lol:). Såg ein annonse (finn.no) om ei i Drammen område, sendte han melding ei uka siden. Han har sett meldinga men ikkje svart blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...