Gå til innhold

Problemer med å laste ned kartoppdatering


egislett

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt en kartoppdatering (Europa) fra hjemmesidentil LandRovers kartleverandør HERE, men sliter med å få lastet den ned. Det krevers et eget program for å downloade, dette har jeg lastet ned, og det åpner seg når jeg trykker download på programmet jeg har kjøpt. Men så kommer jeg ikke videre. Det finner ikke minnepennen og refresh knappen fungerer heller ikke. Alt er helt dødt. Har lest at minnepennen må være formatert til FAT32. Dette fungerer visstnok kun på minnepenner fra 32GB og nedover. Prøvde en 32GB minnepenn som er formatert til dette formatet uten at dette hjalp, og programmet er forøvrig på 33 GB. Da stopper det litt opp her. Er det noen her inne som har vært ute for den samme problematikken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært borti akkurat denne problematikken, men du kan fint formatere større minnepenner enn 32GB med FAT32 (FAT32 har en begrensning på 2TB/16TB avhengig av sektorstørrelse), men du får ikke gjort det med windows GUI.

 

Hvis du kjører powershell.exe kan du f.eks kjøre "format /fs:fat32 x:" der du bytter ut x: med stasjonsbokstaven til minnepennen for å formatere minnepenner større enn 32GB.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...