Gå til innhold

Bjørn_C

Anbefalte innlegg

Høh… Må være noe annet enn det siste der. Hatt dekket av og på nå anna hver dag de siste to ukene før påske. Den sliter på høyre side også så jeg nå. 

 

Kan verksted som satte på på nye belger/dempere ha skrudd nederste bolten helt fast uten at vekta på bilen var på - mens den hang? Da blir det jo gæli i følge youtube …. ikke vet jeg. Skal det være hjulstillingskontroll etter demperbytte? De skal få finne ut sv det tenkte jeg…

 

Syntes bilen spora litt i meste laget på glatta nordover - tilskreiv den dårlige vinterdekk, forsåvindt riktig, men er noe mer som drar der bak. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disco 3? Det er ikke wattstag på de, men det er en haug med andre armer, såkalt multilinkaksel. Wattstag er for å hindre sideveisbevegelser på  en stiv bakaksel som på D2 og påvirker ikke slitasje på hjulene. D3 og D4 har delt aksel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...