Gå til innhold

Melhus Motor/Gaustad Kvål, hva i alle dager er det for slags firma?


SveinHa

Anbefalte innlegg

For en god måned siden bestilte jeg meg en gass garasjevarmer med regulator og litt annet pjask men de sendte feil varer. Jeg tok bilde av feilforsendelsen og sendte til de med en gang og fikk etter noen dager bare beskjed om å sende feilvarene tilbake. Måtte purre på returlapp 3 ganger før den dukket opp og siden har jeg ikke hørt mer fra de... Mine varer er ikke dukket opp... Tar dager før de svarer på mail... Har nå kansellert bestillingen og bedt de glemme at de noengang har hørt om meg... De kan jo ikke drive firma slik. Andre med lignende erfaringer? Eller herved er dere advart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med en bekjent som for noen uker siden fikk en fliskutter eller no slikt, som han bestilte ved nyttår. Lang leveringstid og lang svartid kunne han bekrefte.

Hører også med til historien at han kansellerte kjøpet, men den kom likevel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 6 måneder senere...

Tenker bobestyrer får seg en ahaopplevelse der med mindre utgangsprisene var svært rimelige i utgangspunktet.

Garantier kan man nok se veeldig langt etter uansett andre importører eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...