Gå til innhold

2005 D3 Selges


vegarj

Anbefalte innlegg

Da er det dessverre på tide å selge min D3. Den gikk ikke igjennom EU sist sommer pga ombygd til spiralfjærer, og ble da avskiltet. Jeg hadde tenkt å ordne dette, men ser at behovet for bilen dessverre ikke er her, så den har ikke blitt prioritert i en travel hverdag :(

Det positive med bilen er ny gearkasse/converter, ny EPB, helt nye sommerdekk, ny crossover og den fikk storservice sist vår med bla registerreim. 
Negativt er nevnte spiralfjærer, rust på bremser pga lite bruk, rust i kanaler og volumknapp på stereo (virker på rattet)

Bilen er snart 20 år, så noe slitt i lakken og et par småbulker er å regne med. 
 

 

 Bilen har gått ca 260000 km og jeg setter prisen til 60000,- :)

 

kan kontaktes på 95252378

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Jan R. skrev:

Leste raskt gjennom tråden din. Burde være et godt kjøpt dette iom. at du har gått så hardt inn for å holde den i ordentlig stand. Har du de gamle luftbelgene enda? 


nei, de er kastet. De var ødelagte og en av grunnene til å bygge om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...