radovan Posted March 20 Share Posted March 20 Driv og sliper ventilar på ein topp. Eller prøver. Sugekoppen får ikkje tak i ventilen og berre glir. Det er tjue år sidan eg gjorde dette sist og kan ikkje hugse at det var noko problem. Har prøvd å glatte fort over med fil og stålbørste, men det blir tydelegvis ikkje nok. Er det vanleg at ein må få flata heilt jamn, eller er det eit triks eg aldri har lært? Ventilen er sjølvsagt laus, om nokon skulle tru eg er blitt senil Quote Link to post Share on other sites
Vidar S Posted March 20 Share Posted March 20 Er det samme sugekopp du brukte for 20 år siden har du kanskje problemet Quote Link to post Share on other sites
radovan Posted March 20 Author Share Posted March 20 Splitter ny frå Biltema Kva dei har brukt i produksjonen er ikkje godt å seie Quote Link to post Share on other sites
tiopet Posted March 20 Share Posted March 20 Har du fuktet sugekoppen? Så du får godt feste på ventilen. Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted March 20 Share Posted March 20 Sist jeg brukte en slik måtte jeg presse endel på verktøyet slik at friksjonen mellom gummi og ventil ble stor nok til rotasjon. Bredt anlegg mellom ventil og sete gir mye friksjon. Og det skal det ikke være. Da må fresene fram. Quote Link to post Share on other sites
lafterolf Posted March 20 Share Posted March 20 Tre på gummislange på ventilstanga og sett slangen i en drill. Quote Link to post Share on other sites
Vidar S Posted March 20 Share Posted March 20 16 minutter siden, lafterolf skrev: Tre på gummislange på ventilstanga og sett slangen i en drill. Du tar dem bakfra med andre ord Smart! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts