ragnarsk Posted March 14 Share Posted March 14 Hei ! Må få dato inn i almanakken LR er klar, Persgården er et must. Quote Link to post Share on other sites
Stig Posted March 14 Share Posted March 14 17.-19. juni høres ut som ei bra helg Fint vær meldes det også.. Quote Link to post Share on other sites
jermundpr Posted March 14 Share Posted March 14 Støtter 17.-19. Helgen etter må vi i et bryllup så Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted March 15 Share Posted March 15 Tror det er en fin dato.Etter Glaskogen og før St.Hanstreff i sør. Quote Link to post Share on other sites
JB110 Posted March 16 Share Posted March 16 17-19 høres bra ut Quote Link to post Share on other sites
isbj0rn Posted March 18 Share Posted March 18 Alt funker. Enten med eller uten flokken. Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted April 22 Share Posted April 22 Klønete med to tråder og endret treffdato,men brølere skjer av og til. Kan heldigvis stille likevel. Quote Link to post Share on other sites
ragnarsk Posted April 22 Author Share Posted April 22 Dette er jo litt tullete. Hvorfor legge dette til datoer som krasjer med andre treff. Quote Link to post Share on other sites
LANDreas Posted April 22 Share Posted April 22 Da har vi en rettelse å komme med: Det ble en dobbeltbooking her, dessverre. Vi dropper 24.–26. og treffet blir 17.–19. juni, på Persgården. :-) God tur! (Jeg kan dessverre ikke være med den helgen.) A. Quote Link to post Share on other sites
CaspianBlue Posted April 22 Share Posted April 22 Jeg har slettet den andre tråden og slettet alle henvisninger til denne fra FB. Lykke til med treffet, jeg og mine har heller ikke anledning 17-19. mvh Rolf Quote Link to post Share on other sites
ragnarsk Posted April 24 Author Share Posted April 24 Treffet er da 17. Juni tilogmed 19. Juni. Persgård camping Uvdalsveien 487 3632 Uvdal HYTTEBESTILLING til Solveig mandag 10. Mai Fra kl. 12:00 Tlf: 901 39 266 Quote Link to post Share on other sites
ragnarsk Posted April 24 Author Share Posted April 24 Det er kun hytter og rommene som skal bestilles. For overnatting i bil, telt, campingvogn osv. er det bare å møte opp. Det er lov å komme i menneskebiler også. Husk, det er lov å fylle opp hyttene.. Quote Link to post Share on other sites
ragnarsk Posted April 30 Author Share Posted April 30 NYE LAND ROVER DEFENDER kommer på treffet. MOTORPOOL Billingstad stiller med denne. Quote Link to post Share on other sites
Ahok Posted April 30 Share Posted April 30 Årets definitive høydepunkt! Var med første gangen i 2008. Dette blir mitt 15. på rad Quote Link to post Share on other sites
motom Posted May 4 Share Posted May 4 Notert dato, men usikkert om det passer Quote Link to post Share on other sites
Stig Posted May 16 Share Posted May 16 Klistremerkene er i hus. Bare en drøy måned igjen nå. Gleder meg! Quote Link to post Share on other sites
jermundpr Posted May 16 Share Posted May 16 Hvordan blir det med ved til bålet i år? Ved er jo noe mer ettertraktet i år enn tidligere Quote Link to post Share on other sites
Vidar S Posted May 16 Share Posted May 16 Hold på veden. Hvis været vi har nå fortsetter så får dere fyringsforbud Quote Link to post Share on other sites
gautes Posted May 16 Share Posted May 16 Ved bestilt av Solveig, men væravhengig bruk ja . Quote Link to post Share on other sites
ragnarsk Posted May 23 Author Share Posted May 23 Det er ledige hytter Bestille av Solveig 901 39266 Quote Link to post Share on other sites
oggioffshore Posted June 5 Share Posted June 5 Håper vi får det til i år. Quote Link to post Share on other sites
isbj0rn Posted June 6 Share Posted June 6 Er det noen som har ett agregat som klarer produserer 2000w? Skal brukes til en oppgave på Forumtreffet. Detaljer tas på PM grunnet taushetsplikten! Quote Link to post Share on other sites
Ahok Posted June 8 Share Posted June 8 Håper på solid oppmøte i år, som tidligere år! Det planlegges litt aktiviteter for lørdag med PREMIERING! La oss kalle det "rebusløp" og litt moro i camp på kvelden. Håper det er noe som vil settes pris på! Minner også om posten til isbj0rn - får vi til et aggregat så vil det komme deltakerne til gode! Vi lover! Quote Link to post Share on other sites
ezpl Posted June 8 Share Posted June 8 Skulle veldig gjerne vært med, men har ikke helt motet til å forsøke å fikse clutch på egenhånd. Fredagen krasher med andre planer uansett. Om noen ikke alt for langt unna Jessheim/Gardermoen har lyst til å hjelpe meg litt med å se på problemet med at clutch ikke løser ut, så kanskje det er tuppet i baken som skal til for å komme meg avgårde på lørdag Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts