Gå til innhold

Noen interesse for automatgir kasser og motorer fra RRC


tiopet

Anbefalte innlegg

Har 3 stk. ZF4HP22.

Alle er komplett med transferkasser.

 

De to ZF4'ene, hvor ene har defekt automatgir (har fremdrift hvis den settes i 1 og så girer opp manuelt), den andre har defekt transfer kjede. Så tilsammen blir det en komplett helt i orden kasse.

 

En ZF4HP22 er helt i orden.

 

Har 1 stk. 3.5 V8 EFI flapper.

1 stk. 3.5 V8 EFI hotwire

Alle står i deler på hver sin palle og trenger lett overhaling (slik som honing av sylindre, nye stempelringer, nye lagre, pakninger osv. Trenger ikke boring).

Endret av tiopet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ene ZF4HP22 som er helt i orden

20220303_133610.jpg

 

De to andre ZF4HP22 som kan bli en komplett, ene på gulvet, andre i kassen bak.

20220303_133744.jpg

 

Motorene er pakket i paller med karmer.

20220303_133850.jpg20220303_133859.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mr. Meli skrev:

Hva tenkte du for pris for motorene ?

 

mvh Harald

Fant en bunke med luftmengdemålere og noen ECU'er også som kan følge med motorene +++ en del dingser og tang.

Oh, og så glemte å nevne at jeg har et sett med nye justerbare støtstenger og en pakke med shims for vippearmene.

 

Hvor mye kan de være verdt om dagen da tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, gautes skrev:

En foran og en bak , Harald?:lol:

Nja vurderer å bygge om en slll 88 med 3,5l til å kose meg med på sommer usikker på om forgasser eller innsprøytning er tingen

 

1 time siden, tiopet skrev:

Fant en bunke med luftmengdemålere og noen ECU'er også som kan følge med motorene +++ en del dingser og tang.

Oh, og så glemte å nevne at jeg har et sett med nye justerbare støtstenger og en pakke med shims for vippearmene.

 

Hvor mye kan de være verdt om dagen da tro?


jeg har null peiling mtp pris, jeg var heldig i desember og fikk tak i 2 stk 3,5l til 1000,- av en her på forumet. Så den rette karen å spørre er vel nesten @Ronny Jacobsen eller @Erik Iversen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Mr. Meli skrev:

Nja vurderer å bygge om en slll 88 med 3,5l til å kose meg med på sommer usikker på om forgasser eller innsprøytning er tingen

 


jeg har null peiling mtp pris, jeg var heldig i desember og fikk tak i 2 stk 3,5l til 1000,- av en her på forumet. Så den rette karen å spørre er vel nesten @Ronny Jacobsen eller @Erik Iversen

 

Nei takk, jeg er forsynt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mr. Meli skrev:

Nja vurderer å bygge om en slll 88 med 3,5l til å kose meg med på sommer usikker på om forgasser eller innsprøytning er tingen

 

 

Jeg har også en SIII 109 i tankene. Men er ikke interessert i å tulle med gammel EFI. Blir forgasser eller Fitech ;)

 

For noen som har EFI fra før er jo smådeler som luftmassemåler osv gull, da de ikke produseres lenger.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har søkt litt rundt og kan tenke meg 1500,- per motor, 2000,- for hver girkasse og 3000,- for justerbare støtstenger og shims.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...