Alb Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Hvordan er det å kjøre Defender med raskere styreboks? Frister med litt tightere styring. Blir den tyngre på rattet? Må/bør man oppgradere andre ting, som servopumpe? Modell-anbefalinger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 19. februar 2022 Del Skrevet 19. februar 2022 Den blir ikke "tightere" av annen utveksling. Har bare prøvd det en gang, på en Range Rover Classic, og jeg ville ikke hatt det på en defender. På en rallybil kanskje, men ikke på en terrengbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gautes Skrevet 20. februar 2022 Del Skrevet 20. februar 2022 Snekke og pumpe bør være beregnet for hverandre. Tight styring blir det aldri sammenliknet med tannstangsstyring. Men en riktig justert forstilling,riktig hjulkombo og tight understell hjelper. Rattkule og/eller mindre ratt er mer effektivt enn ombygging og billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alb Skrevet 20. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2022 Mindre ratt er innkjøpt, må bare få montert det Sånn bussrattkule? Det skjer ikke. Tenkte hvis jeg må bytte snekke uansett at det kanskje var en idé, men sikkert lurt å ta de andre tingene først. Takk for tilbakemeldinger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.