Gå til innhold

Dreibenk (Benk/hobby)


Jan R.

Anbefalte innlegg

Har hatt en annonse ute på finn en stund nå der jeg selger en spesiell hobby dreibenk wm210v m/44mm spindelgjennomgang. Dette er stort i forhold til 20mm som er standard på disse wm210v. Så jeg bestilte den fra KINA via eBay. Der den ligger ute til  14,113.64 eksl.mva  og 968 i frakt. Denne frakten stemmer ikke når du nevner at du skal ha den til Norge. Har kjøpt denne av 3 forskjellige butikker på eBay og kansellert alle pga dyr frakt. Ble til at jeg bet litt i det sure eple og gikk med på litt over 5000 i frakt, og jeg hentet den på kaien i Oslo når den ankom Norge. Så ferdig levert i Norge til ca. 25000. I tillegg så har jeg kjøpt en 150mm 4 jaw chuck til 3000 (på døra i Norge fra Ebay), skjæreverktøy/pluss diverse til bakdokke som f.eks nøkkelfri chuck osv. til rundt 2500-3000 kr. 

Så totalt har jeg hvert ute med rundt 30000 på denne. Denne børsteløse motoren røyk nå rett før jul og jeg kjøpte meg i steden en voksen dreibenk og denne har bare blitt stående. Denne maskinen har remdrift og en pulley med 10mm bor. Så utrolig enkelt å få klint inn en motor her å ha en fin benk. 

Nå har denne ligger ute på finn en periode til 18000 kr som den er, men blir rett og slett for mye spørsmål om motorer og bla bla bla på denne.


Er på vei til å fjerne annonsen på finn, og fikse denne,  og legge den ut på nytt. Hvis det eventuelt ikke er noen her som kan klarer å bytte ut elmotor og kunne tenke seg denne før jeg fikser den selv?

 

Selges til forummedlemmer for Kr 15000 hvis noen er interessert. Tilbudet er gyldig til med 28/2. Ellers så fikser jeg den selv.

 

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=244515695

 

 

Endret av Jan R.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...