Gå til innhold

Pakningsmiddel topp - kamakselramme? Hylomar?


Jasswass

Anbefalte innlegg

Kan man bruke hylomar blue til dette? Eller må det være som forskrevet fra turner? 

 

Lagde en post i defenderforum så vi tar svarene der, men kanskje vel så aktuelt her ettersom dette er relevant for flere enn defenedereiere....

 

 

Endret av Jasswass
tar svar i søstertråden for å holde det ryddig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du nok på feil plass.

 

Dette er mellom øvre og nedre del av toppen, som du splitter når du skal sette i kammen på en TD5 topp.

Der er det endel oljekanaler som går, og man skal i følge boka til LR til med litt klin for å tette. Her er det heller ingen pakning, eller shims for den sakens skyld.

 

-C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2022 den 8.22, Camarogeddon skrev:

Interresant - en løsning med en fin malerrulle i stedet for tube høres veldig mye enklere ut å få jevnt og tynt på ja.

Har du noen formening om hva dette het / var?

 

-C

 

Det er så mange år siden nå, så det husker jeg dessverre ikke. 

Men ser for meg at produkter fra locktite kan være noe tilsvarende, men her er jeg ingen ekspert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.2.2022 den 8.22, Camarogeddon skrev:

Interresant - en løsning med en fin malerrulle i stedet for tube høres veldig mye enklere ut å få jevnt og tynt på ja.

Har du noen formening om hva dette het / var?

 

-C

Volvo delenr er 1161059. Fungerer veldig bra mellom plane flater. Er ikke det samme som RTV.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...