Gå til innhold

Hvor mange katter er det plass til i en sekk?


HansChristian

Anbefalte innlegg

Hei Hans,

Jeg har ett diagnose sett (lynx) som jeg gjerne gir til deg, hvis du vil ha det. Det gir en unik mulighet til å drifte Fl 1. Du får også med en acer laptop (gammel), som har software til FL1 alle  modeller. Jeg har flere diagnose muligheter, så dette ligger å samler støv :-), bedre du får det av meg.

Skal du nedover så si ifra så ordner vi det.

https://allbrit.de/downloads/Produktinfo/lynx_booklet.pdf

 

Mvh

Henning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Nå har bilen stort sett oppført seg ganske bra den siste tiden, men jeg har opplevd at den ikke vil starte.

Første gang for et par uker siden. Da stod jeg på en parkeringsplass et godt stykke hjemmefra, sent på kvelden, og skikkelig sjuk selv... Da ble det ikke til å feilsøke noe på bilen. En kompis skulle sjekke litt for meg to dager senere, og da startet plutselig bilen.

 

Nå vil den ikke starte igjen, men nå står den ihvertfall her hjemme. Det skjer altså overhode ingenting når jeg vrir nøkkelen over til "start". Ikke et lite klikk i starteren en gang, så det kan jo tyde på at det ikke kommer signal til startsolenoiden. Releet og sikringene i sikringsboksen under panseret er sjekket.

 

Jeg begynner å ane konturene av hvorfor denne bilen viser seg å ha hatt 13 (!) eiere før meg...

 

Edit: Det kan se ut til at startproblemene har vært relatert til dårlig kontakt på styresignalet inn på starteren. Altså den 12V som skal trekke startsolenoiden. Nå har jeg ihvertfall fått start på bilen igjen. :)

Endret av HansChristian
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...