Gå til innhold

Solihull Finest 21.mai 2022


safaripaul

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Elvehundre skrev:

Hei

 

Ettersom det ikke er meldt.....

Den er god HA, takk for initiativet.

 

Rob

Ønsker dere alle et fortreffelig treff hos Gaute lørdag 21 mai. Det blir bra med en dugelig post-korona samling. Numedal stiller for å lage det til en fantastisk dag!

 

Jeg hadde virkelig sett frem til dette treffet, men må se det gå. Er på jobb i Asia og det blir for risikabelt med en 'kjapp tur hjem', dobbel ekspress PCR test og alt virrvarret/papirarbeidet Korona fremdeles medfører i utlandet, det samt en million tonn CO2. 

 

Ser frem til bildene, og er det noen som har en drone, please bring it along! 

 

Beste hilsener Robert

IMG_20220507_154816.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

På 6.5.2022 den 21.31, tih skrev:

Jeg kommer, med min '66 S2a, og vil gjerne ha en T-skjorte i størrelse XL.

 

-tih

Har lagt av t-skjorte

Hyggelig hilsen Robert . Jeg tar innspill fra Henry om at det ikke blir kjøring på søndag . Skal snekre sammen et lite program.  Legger det ut ganske snart . 
 

Gleder meg til treffet . 

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite program for dagen :). Aktiviteten for dagen blir først og fremst å møte likesinnede og se på Solihull produkter. 

 

Treffet er gratis for alle.

 

kl 1100 er vi på plass for å ta i mot og finne plasser til de som kommer.

Det blir salg av t-skjorter 250,- (vipps), utdeling av plakett og klistremerke. 

1300 Pølsefest. Klubben spanderer pølser til alle så lenge beholdningen rekker. 

1600 Det planlegges for en liten kjøretur i nærområde.

1800 Grilling. Klubben står for kull, ta med egen mat og drikke.    

Det er mulighet for å være sosial utover kvelden og overnatte for de som ønsker.

 

Vi har festival toalett på område. 

 

 

Tid : Lørdag 21.mai kl 1100

 

Sted : Gautes garasje, Haugenveien 367. 1820 Spydeberg

 

https://goo.gl/maps/JyoFfhNYhTq3RCRWA

 

Velkommen 

Hilsen avdeling Numedal 

 

 

Endret av safaripaul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gaute

Jeg kommer gjerne hvis min gamle dame Mabel, serie 1, 88», 1957 model orker å ta turen fra Oslo til Spydeberg. Gamle damer kan som kjent være litt lunefulle, og man vet aldri hva de vil eller orker.

Planlegger at Geoff, min strihårete dachs blir med på turen også.

Jeg ønsker T-skjorte størrelse XL.

 

Beste hilsener

Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får avtale et sted og tidspunkt å møtes, så får "de gamle" støtte hverandre på turen. Vi kommer fra Kjelsås, så ett eller annet sted langs Store Ringvei kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Olav

Supert, det er alltid hyggelig å kjøre sammen. Jeg vil også kjøre Ringveien, så det er fint om vi møtes f.eks. på bensinstasjonen på Storo klokken 09.00 til 09.30? Mabel kjører ikke så veldig fort, men jeg vet ikke hvor lang tid hun vil ta til Spydeberg 

 

Jan Peter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, JanPeterPoulsen skrev:

Hei Olav

Supert, det er alltid hyggelig å kjøre sammen. Jeg vil også kjøre Ringveien, så det er fint om vi møtes f.eks. på bensinstasjonen på Storo klokken 09.00 til 09.30? Mabel kjører ikke så veldig fort, men jeg vet ikke hvor lang tid hun vil ta til Spydeberg 

 

Jan Peter

Bensinstasjonen på Storo (Circle K) er ypperlig. Da kan Lierbussen få fylt opp tanken før turen. (Tankmåleren er dessverre lite stolbar fordi flottørarmen har en ekkel tendens til å henge seg opp.) Vi satser på å være der så tett opptil 09.00 som mulig.

 

Så er det selvsagt mulig for hvem som helst både å møte opp på treffet og å ta følge med oss. Samkjøring er alltid hyggelig, og jo flere jo bedre. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Olav Haavardsholm skrev:

Bensinstasjonen på Storo (Circle K) er ypperlig. Da kan Lierbussen få fylt opp tanken før turen. (Tankmåleren er dessverre lite stolbar fordi flottørarmen har en ekkel tendens til å henge seg opp.) Vi satser på å være der så tett opptil 09.00 som mulig.

 

Så er det selvsagt mulig for hvem som helst både å møte opp på treffet og å ta følge med oss. Samkjøring er alltid hyggelig, og jo flere jo bedre. B)

Supert!

Da tenker jeg at Tuscan og jeg dukker opp ved 9-tiden for LR-konvoi til Gaute.

Hyggelig med samkjøring 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos dere, dette blir supert! Jeg må dessverre melde avbud :-( Planen var å komme menn det krasjer med en annen forpliktelse til slutt. 
Om noen kunne ta med t-shirte (XL) for meg til Elvedalen hadde jeg satt stor pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en fin dag, litt fuktighet i lufta til tross. 

Et lite utvalg av biler her: 

IMG_8194.JPG

 

IMG_8199.JPG

 

IMG_8197.JPG

 

IMG_8208.JPG

 

IMG_8209.JPG

 

IMG_8211.JPG

 

IMG_8214.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Gaute, Robert og eventuelt andre i treffkomiteen for for et fantastisk hyggelig stevne som alltid.

Tusen takk Olav og Vidar for hyggelig samkjøring fra Oslo til Spydeberg, en tur i Land Rover kolonne er alltid en positiv opplevelse og det kan anbefales på det varmeste.

 

Jan Peter, Geoff (strihåret dachs med gul vest) og ikke minst Mabel (den gamle damen som kjørte hele veien uten problemer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...