Gå til innhold

Skifte av stereo


Anbefalte innlegg

Har ein Disco 3, 2006 modell. 

Leikar litt med tanken om å skifte ut spelaren som er Orginalt i bilen, med ein spelar fra Pioneer. Sjå vedlagt bilete. 

Nokon som har erfaringar rundt dette? 

 

 

Skjermbilde 2022-01-27 kl. 09.16.05.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det står en tilsvarende sak i Freelanderen som jeg kjøpte for noen uker siden. I dag har jeg bestilt ny bilstereo, med knapper og det hele. Den derre touch-greia er ikke annet enn irriterende trafikkfarlig :angry:. Irritasjonen kommer av at det er en android-enhet, og denne må jo boote _hver_ gang jeg skrur på tenninga. Oppstart tar tid, og det lar seg ikke gjøre å få den til å starte opp der hvor den slapp da den ble skrudd av. Dvs at jeg må ta meg til til å la systemet boote opp, og så må jeg starte den appen som jeg ønsker å bruke (f.eks Spotify). Og så er det jo slik som det er med alt av touch-skjermer, en må flytte blikket til den for å betjene den. Jeg liker å ha knapper som jeg jeg betjene uten å måtte observere de samtidig.
Forhåpentligvis er den Pioneer-saken noe bedre på disse områdene enn den greia som står i bilen min, men jeg velger altså å gå tilbake til 'gammeldags' radio, og har bestilt meg denne:

fh-s820dab.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Tar berre eit halvt år før ein får svart på dette.  

På 28.1.2022 den 8.06, valvolainen skrev:

Har du S, SE eller HSE?

Det er vel noe forskjeller på hva som må byttes og legges til avhengig av utstyrsnivå.

Men eg har ein HSE.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...