Gå til innhold

Lt230 og R380 i Serie III. Trenger hjelp


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
På 21.1.2022 den 13.12, Vidar S skrev:

Kanskje Julius har resten også, ikke bare traversen. Hvis ikke han har så er det vel flere i og rundt Bergen som har mye snadder liggendes.

Har en D1 98mod. 300tdi delebil som ikke er påbegynt å hugges ennå, så bare til å komme å se hva som kan brukes. Men må ha den kjørbar til jeg begynner å hugge den, og da er det diverse deler ledig for gjenbruk på andre prosjekter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, jjada said:

Har en D1 98mod. 300tdi delebil som ikke er påbegynt å hugges ennå, så bare til å komme å se hva som kan brukes. Men må ha den kjørbar til jeg begynner å hugge den, og da er det diverse deler ledig for gjenbruk på andre prosjekter :)

 

Si ifra når gasspedal er ledig :) trenger på min 300 tdi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Travers kommer fra UK tirsdag kveld. Braketter og div er allerede på plass. Så fingers crossed for at dette passer sammen. Og at det går å få inn i min Exmil. 

Har fjernet festene til original travers og til håndbrems. Så alt skal være klart 

Vippe inn. Markere hvor travers skal stå. 

Ta ut. Bore gjennom. 

Sveise i rør. 

Pusse

Grunne

Lakke

Og så inn med girkasse.. Da er d forhåpentligvis 1 ting som er ferdig. 

Vippe ut motor. 

Plukke ned skiten og sjekke status. Bytte d som byttes må. Så begynne montere. Rengjøre. Lakkere blokken orange. Detaljer sort matt. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, oterpoter skrev:

Travers kommer fra UK tirsdag kveld. Braketter og div er allerede på plass. Så fingers crossed for at dette passer sammen. Og at det går å få inn i min Exmil. 

 

Tvi-tvi, håper det ordner seg. Hvis ikke får du ta kontakt så får vi se om jeg har det som trengs

 

Endret av jjada
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...