Gå til innhold

Støtdempere bak


Jasswass

Anbefalte innlegg

såvidt jeg kan se så går skillet på TD5 /Puma (basert på lrworkshop.com)

Men interresant nok så er det to deleskisser - men delenummeret på selve demperen er det samme for defender 90,    RPM100070.

For 110/130 er det forskjell - det ser ut til å være tatt vekk noen foringer og skiver i innfesting mot akslingen. RPM100080 (til 2006) VS LR044348 (Puma)

 

hvor fant du forskjell mellom 300tdi og TD5? (jeg ser det er en variant som bare ble brukt mellom VA998900 og WA159806 (1997 til 1998 MY) - men dette er jo før '99. er det kanskje det du har funnet?

 

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det på koni sine sider. Der var skillet fra 99 og nyere. Lurte på et sett med koni heavy track. Lå et par av den for pre 99 (og rrc) til salgs.

 

Har også bare funnet at det kan være noe forskjellig lende på pinnen nede, da grunnet at det er noen skåler/skiver for foringer på de nyere. Noen utenlandske forumtråder opererer med skillet på 2002 også, men da også med samme grunn. 

 

Endret av Jasswass
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Jasswass skrev:

. Lurte på et sett med koni heavy track. Lå et par av den for pre 99 (og rrc) til salgs.

Jeg har kjørt endel Koni Heavy Track, gode dempere når de er nye, men jeg er fryktelog dårlig fornøyd med holdbarheten. Jeg tror du må belage deg at de holder maks 50 000 kilometer, kanskje litt mer. Nye, med utrolig tungt lastet bil på vaskebrettveg, er de helt rå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...