Gå til innhold

Landstreff 2022 , når ?


gautes

Anbefalte innlegg

Nå som jeg endelig begynner å digitalisere meg andre steder enn LRF/VBF så er det kun papir som gjelder igjen.:rolleyes:

Men takk for info. Da får brudeparet besøk av meg.

For å ha noe flott å se fram til jevnlig blas det kun frem 1 måned i flotte papirkalenderen ved månedsslutt.

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som vet litt mer om Landstreffet? Foreksempel hvor det skal være, hva som skjer der, campingfasiliteter etc. etc.....

 

Driver og planlegger ferien, og tipper det er flere som må fastsette ferieukene sine snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Utifra aktivitetsoversikten jeg finner på NLRK om Landstreff 2022 i Trondheim skjer det lite annet enn turkjøring.

Det blir DLRKs Landstreff i Horsens i år. Aktivitetene deres var tunga på vektskålen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Veldig lite snakk om landstreffet her.

 

Jeg er pakket og klar og starter min ferd mot Trøndelag i morgen.

 

Ser virkelig frem til å treffe gamle Land Rover venner etter flere år med corona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...