LeiavåskruLR Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 Hei folkens! Eg sliter litt med å diagnostisere eit problem med Webastoen i min 2010 mod Land Rover Discovery 4, 3.0 TDV6 HSE. Km stand ca 178 000 når feilen oppstod. Webasto typen er Thermo Top V. Batteriet i bilen er 1 mnd gammal. All testing har blitt gjort ved utetemperatur frå 4 grader og ned til -7. Det begynte med at kodinga på fjernstyringa plutselig «datt ut». Då låg det feilkode på U0166-00 (68) Lost Communication with auxilary heater Control module. Etter eg koda opp igjen nøkkelen var denne feilen vekke og nøkkelen fungerte uten feilmelding. Når eg prøver starte webastoen med nøkkel eller med tidsinnstilling virker alt normalt. Webasto køyrer test syklusen på vifte, vannpumpe og brennkammeret men den starter ikkje å brenne og til slutt stopper webastoen å gå. Etter litt feilsøking fant eg ut at den ikkje begynte å brenne fordi den mangla diesel. Når eg køyrer diesel priming via diagnose (Gap IID Controll) høyrer eg pumpa går og den leverer diesel. Dette gjere den ikkje ved start av webasto via fjernkontroll eller tidsinnstilling. Har også funksjonstesta webasto med Gap Controll og får ikkje opp feil. Det ligg heller ingen feil på ECU. Brenn kammeret er åpna og reingjort. Det såg veldig reint og fint ut og då webastoen fungerte var det heller ingen røyk av den. Eg har søkt litt rundt i forskjellige forum men ikkje funne noko som likna på mitt problem. Eg tenker at sidan dette skjedde plutselig og at diesel pump går ved test i Gap Controll ligg feilen i styrings kortet til Webastoen, men eg er absolutt ingen ekspert på dette. Nokon som har hatt samme problem med sin webasto eller som har innspel på kva dette kan være? Eg har ikkje sjekka spenninga eller straum trekket inn til pumpa verken ved funksjonstest i Gap Controll eller ved webasto start via fjernstyring. Rekner også med at pumpa er frå 2010. Kan det være at straum trekket når vifte, sirkulasjons pumpe og brennkammeret med gløding er så høg at pumpa ikkje klarer starte viss den er slitt/går trengt eller det er dårlig kontakt og derfor har høgt straum trekk? Eller kan det være så enkelt som ein defekt termo bryter? Mange teorier eg tenker på… Ønsker alle Land Rover eigare eit riktig Godt Nytt År. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arnold Skrevet 31. desember 2021 Del Skrevet 31. desember 2021 kan se ut som vi har nesten samme problem, hos meg kan jeg kjøre alle komponenter fra pc.. men når jeg forsøker starte webasto, så starter ikke diesel pumpe, men alle andre funksjoner virker .. mistenker krets kort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 5. januar 2022 Del Skrevet 5. januar 2022 Ta å sjekk at sirkulasjonspumpe fungerer. Leverer ikke denne mengde, vil Webasto gå i nødstopp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeiavåskruLR Skrevet 7. januar 2022 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2022 Hei igjen! Eg bestilte meg ein komplett webasto Thermo Top v frå ein engelsk kondemnert Disco 4 så prøver eg kortet frå den og ser om eg får i gang diesel pumpa. YMK: Sirkulasjonspumpa går og høyres ut som den fungerer normalt, men har ikkje webasto diagnose så får ikkje bekrefta dette 100%. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LeiavåskruLR Skrevet 16. februar 2022 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2022 Fikk tak ein brukt Termo Top V frå ein Disco 4 og flytta over kortet til webastoen som står i min. No funker alt som normalt igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.