Gå til innhold

Finnes det brakett for relé - lysforsterkersett ?


Åge

Anbefalte innlegg

Hei dere, skal koble opp Bisons lysforsterkersett på min Defender 2006,  men såvidt jeg kan se har ikke releene noe som åpenbart gjør at jeg kan feste de i innerskjermen. 
Noen som vet om det finnes en brakett jeg kan feste til skjermen for så å sette releene i ?

 

(forøvrig en god artikkel om monteringen under Wiki)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden @Åge skriver "Bisons" så antar jeg det er Boomslang det er snakk om og ihht bildet så er kanskje problemet at det ikke er noe "festeøre" på selve releet:

 

https://www.paddockspares.com/boomslang-performance-headlight-loom.html

 

Så her tenker jeg at man må improvisere med patentbånd eller noe, eller kanskje bare kjøpe Biltema sitt som gjør akkurat det samme og festes med en skrue:

 

https://www.biltema.no/bil---mc/bilbelysning/tilbehor-til-bilbelysning/kabelsett-for-lyskaster-2000040790

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ører og spalte på den siden som vender opp på releene på bilde fra paddocks så vidt jeg kan se. Skulle være mulig å lage en bøyle viss man ikke finner noe ferdig.

Alternativt 61-748 fra Biltema.

Endret av corpusviridans
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kladeis tec7 i passende farge, og releet sitter til Dove blir hovedstad for lattedrikkende veganerinfluensere.

Husk å avfett med litt aceton eller tynner før du har på limet. En prikk på størrelse med en ert, er mer enn nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...