Gå til innhold

L322 2010-2012 modell bremser og hvor få tak i riktige deler....


Erik O

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Har etter mye leting blitt litt småfrustrert på div. nettbutikker osv. Jeg trenger klaver til bremsecaliper til det som viser seg å være akseltapp til 2010-2012 modell. Klave/caliper fester er med større hull, og litt lengre avstand en tidligere modeller. Men de fleste nettsider påstår at delene passer stort sett alt fra 2002 til 2012, noe de ikke gjør! Har fått noen delenr. av Erik W. men var usikker på om de  passer: LR02369 og LR0230371...

Har "alt" nytt ellers i TRW bremsesystemet.  

Må også få med at TRW ikke har klaver tilgjengelig om dagen, uvist når de er i produksjon igjen....

(Bilen er org. en 2006 L322 td6. uten at de har så mye å si nå <_<

 

Er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i klaver, eller Brembo til disse akseltappene... til en vettug penge? :-)

 

Erik O 

975 null en 262

IMG-3556.jpg

 

Endret av Erik O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2010-2012 sc har store brembo med 6stempel! De har større hull og avstand på spindler!

Vet ikke hva de 4 stempel brembo har!?
Vant :rolleyes: ett slikt 6 stempla kit på EBay for noen år siden. Har ellers oppgradert alle bremser til 2012 sc foran og bak med nye spindler,skiver og kalippere!

 

Har handlet alt fra eBay nytt eller fra biler i usa , da ser alt nytt ut(ihvertfall det jeg har fått)

 

Parts link på eBay har jeg handlet hos og er seriøs 

Endret av lr90buss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...