Gå til innhold

Ny camper.....


Dan-Ove

Anbefalte innlegg

11 timer siden, gautes skrev:

Jepp. Men hvite stoffputer ble litt feil for meg.

 

Det er jo ikke så lenge de er hvite da... :) Fin bil, har ikke veldig peil på ekspedisjonsbiler, men kunne fort tenkt meg den der! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Kurt Gustafsson skrev:

Lekker.. Har sett på et par som 4Land har "shina" opp, og det virker som de gjør skikkelig arbeid

 

Vi har en felles venn som fikk bilen tilbake. Det kosmetiske var bra. Det mekaniske derimot..

 

Jeg sender aldri en bil dit ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne likte jeg. Puter finnes jo som kjent i alle farger...

Hvis camperenheten holder samme kvalitet og prisleie som løftetak fra samme sted lover dette godt.

Da gjenstår det og se om noen tør å gå på en slik ombygging.

Har selv litt erfaring fra ombyggingsgruppa hos SVV her i Oslo og det var ikke enkelt med vårt prosjekt.

Grunnet tidligere synder i deler av vårt miljø er SVV Oslo generelt meget skeptiske til alt som heter Land Rover.

Her må man gjøre hjemmeleksen sin hvis man starter ombygging av norsk bil.

 

På den annen side ville import av allerede ombygget polsk bil med alle endringer registrert der trolig være en enklere vei å gå.

Men SVV kan overprøve også slike registreringer. Jf Islandske biler med kjempehjul etc.

 

Dan Ove vet at du har god kontakt med Tomec. Finnes det en offisiell prisleie for camperen?

Og flere detaljbilder hadde vært artig.

 

God jul til alle.

AtleGotsch

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare skallet levert som DIY ville koste rundt 100.000,-

Få den bygget på din egen bil fra 200.000,- og oppover avhengig av valg.

Den camperen inklusive den bilen på video ville kostet ca 580.000,- i Polen pluss norske avgifter.

Men som Atle sier blir det vanskelig å få godkjent dette på egen bil. Bedre muligheter med import av komplett bil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...