Gå til innhold

Santana Trophy Rally Marokko april/mai 2022


101

Anbefalte innlegg

Nå går vi mot lysere tider igjen.  Noen andre optimister som melder seg på Santana Trophy Rally?  Trenger ikke krysse ekvator, så da kan det jo ikke være for langt unna - alle med Serie bil er vel optimist nok til en sånn liten utflukt? 

1637010514843_#68.jpg

Endret av 101
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
På 18.3.2022 den 16.59, 101 skrev:

Utsatt til neste år, dessverre.  Men de arrangerer muligens noe annet i høst i Spania, og så blir det et ekstra år med mekking...

 

OK, hvem blir med i 2023?

Dette har jeg lyst å være med på. Hold meg litt oppdatert, så skal jeg prøve å få meg meg en 2.pilot . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste kapittel er denne lille turen

 

https://www.facebook.com/100063740430852/posts/pfbid0U9TfPGGSce1rZNTXSdD5X6uZXoXY3pz7PNVJufc2322Bav4KvkvLYpYussAgbPTwl/

 

Ordentlige rallyet neste år...

 

Håper å være med på begge.  Føler at det kanskje er en utfordring for både gamle folk og biler, men det er jo utfordringene som gjør livet vært å leve... Går ut ifra at det er filosofisk rett, kan ikke være noe annet, ellers ville jeg kjørt ny bil med A/C istedet for å sitte på toppen av en motorkasse i en ørken i Afrika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 28.6.2022 den 10.56, safaripaul skrev:

Dette har jeg lyst å være med på. Hold meg litt oppdatert, så skal jeg prøve å få meg meg en 2.pilot . 

Jeg fant en 2.pilot, men ble informert av min bedre halvdel at jeg har en datter som skal konfirmeres 7.mai 2023. Dette gjør tur 2023 litt vanskelig. 2024 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...