Gå til innhold

Blader gis bort


Elvehundre

Anbefalte innlegg

Hei

 

Rydder.

 

Gir bort blader

 

Motorsykkelblader, har muligens komplette årganger av mc-avisa fra da de startet å utgi dette bladet. Sluttet å abonnere for et par år siden. Har også andre mc-blader, og klubb-blad fra Classic Honda Club (ca 20 + år) og det samme med klubb-blad for Norsk Veterab Motorsykkel club.

 

NLRK-klubb-bladet 4WD fra 1980 og oppover, hvis æ finner igjen alle. 
 

Masse forskjellige Land Rover magasin på forskjellige språk. I hovedsak engelsk, men har også på tysk, fransk og italiensk.

 

Jobbet i sportsforretning og har noe Fri Flyt fra starten av 2000-tallet. Muligens andre snøbrett- og skiblader også. Har ikke oversikt.

 

Mottaker betaler porto eller fikser transport.

 

Og rekker ikke å finne fram alt på en gang, så hvis interesse melder dere inn ønsker her og jeg kontakter dere etterhvert som jeg finner fram.

 

Klok av skade fjerner jeg lappen med navn og adresse hvis dette finnes på bladene, da kan det være jeg må klippe i bakerste, evt første, side.

 

Ønsker alle en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...