Gå til innhold

Relé / sikring originale ekstralys Td5 2006


smejan

Anbefalte innlegg

Jeg har byttet de gamle, originale halogenekstralysene med nye led-lamper. Bilen har original bryter for ekstralys i dashbordet, den med en liten markør i som viser når de er «med» og kommer på når jeg slår på fjernlyset.

Det fungerte flott med de nye lyktene i noen minutter, men så ble det mørkt både i lampene og i bryteren. 

Hvor finner jeg relé/sikring til dette? Det står ikke nevnt i instruksjonsboken, og jeg finner ikke noe i sikringsboksene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, lafterolf skrev:

Er de ikke ettermontert av forhandler i norge?

 

Da kan rele ligge omtrent hvor som helst, og gjerne i motorrommet.


Glemte å si at jeg har AC også, så det er ekstra lett å komme til oppunder dashbordet…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør ikke noe fra eller til, det er ikke mulig å komme til fra undersiden uansett, for der går varmekanalen, og den er lukket. 

 

Du kan skru av topplata på dashbordet, men tror ikke du finner noe der. Ta ut instrumentpanelet og se der, men jeg tror likevel du må enten under passasjersetet eller under panseret for å finne releet.

 

Ps. Sjekk bak midtkonsollen om bilen er 02 eller nyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...