Gå til innhold

Discovery 2 TD5 -2002 Delebil eller rep projekt


Benjamin

Anbefalte innlegg

Hei! Har en Discovery 2 TD5 (facelift) Automat som akkurat nu står still. Automat kassen har møsta all olje mens bilen blei kjørt. Dette var på grund av att oljekabeln till oljekjøleren ikke blei festa onkli ved bytte av oljekjølern. Mest sannsynlig en havarert girkasse. Bilen har gått ca 290 000 og har ellers fungert bra. Men da jeg flytter utenlands om noen dager har jeg ikke noe valg enn å prøve og selge han. Står nu i Harstad Nord-Norge. Blei kjøpt for 70 000 for ett halvt år siden. Ingenting er plokka av han så det er en komplett Delebil eller om noen vill bytte girkassen og plokke bort Ace systemet så er det nu en bra bil ellers. Tre Amigo har dokka opp men har reperationsats till det. Den har hatt ACE men det er kobla ut med en tilfeldig slange som går till og fra pompa. Er EU godkjent till sommeren noen gang.

 

Utstyr som han har: 

Ace (utkobbla) må repareres eller tas bort

Setevarmer

Webbasto

Lyst interiør 

Takluke

Fartshålder

Han er grå metallic

7 seten

4x vinterdekk uten pigg helt ok

4x vinterdekk uten pigg i ny stand bare kjørt 200 mil med 

Oppvarma frontrute ( fungerer delvis) 

Ryggesensor

Reservehjul 

Luftfjering

( Det jeg kommer på nu iallefall)

Har litt deler till han som

ett par extra luftfjerings"fjera" 

ABS kabel for og bytte i den sentrale abs boxen. 

mm. 

 

Eller har jeg mye dokumentasjon på tidigare reperationa som tidigere eiera har hatt og bilen har ikke blidt brukt offroad og tidigere eiera har nesten ikke brukt han på vinteren. Ikke mye rost i chassi. Bilen selges som han står og er, jeg prøver og vise allt her men kom gjerne og se på han.

 

Er det noe spørsmål om va som helst er der bare og kontakte meg på 94188925 eller benjaminlindlarsson@gmail.com så kan vi ta det derifra. Eller om noen er interessert i mer bilder så kan jeg absolutt sende, er ikke redd for og vise han fremm :)

 

Bilen må hentes da den ikke er i kjørbart bruk nu. 

 

Blir og legge ut bilder så fort jeg finn ut av hvordan man gjør det.

 

 

Taktelt medfølger ikke 

 

Snapchat-954133048.jpgIMG_20210801_150532.jpgSnapchat-583429947.jpgIMG_20210717_124310.jpgSnapchat-1621629139.jpgSnapchat-193335927.jpg

 

IMG_20210804_223901.jpg

Endret av Benjamin
Glemte info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...