Gå til innhold

Ryggekamera Discovery 3


Bjørn_C

Anbefalte innlegg

Hei godtfolk. 

Tenkte å montere inn ryggekamera på Discoveryen og er litt i stuss på enkleste vei til mål.

 

Har kjøpt et kabla kamera og hadde i utgangspunktet tenkt å bare koble kamera til skiltlys for strøm, en trigger på ryggelyset hvor på den andre delen til sigarett tenner fremme. 

 

Men så ser jeg at biltema har sånn piggyback holdere - vil det ikke da bli enklere å bare ta trigger fra sikringsboksen F5 og kamerastrøm fra skiltlyset… er det en farbar vei? 

 

Sliter litt med å skjønne den triggerdelen her:wacko:

 

Håper på noen kloke svar her…

 

Så den wikkien Siggen har lagd. Der gikk han ikke i sikringsboksen….

 

https://www.biltema.no/bil---mc/elektrisk-anlegg/flatstiftsikringer/flatsikringsholder-med-uttak-2-stk-2000035590

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self:

Mulig jeg har overtenkt den greia der.  når RR displayet lastes og ccf fila er oppdatert med ryggekamera da slår displayet seg automatisk over - uten en trigger. 

 

Da er det vel bare å sette strøm på kameraet fra skiltlyset og dra videokabelen frem til display. Ser ikke hva jeg skal koble via ryggelys eller sikringsboks for. 

 

jula kom tidlig i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...