Gå til innhold

2000 P38 HSE - byttehandel med L322?


christianvig

Anbefalte innlegg

Heisann.

Får ikke overbevist fruen om å kjøpe en RR til, må bli kvitt P38en før jeg kan kjøpe L322.

Før jeg går til eventuelle dramatiske grep, dvs annonserer på finn.no, er det noen som kunne tenke seg en byttehandel? Størrelse på mellomlegg avhenger av tilstand.

 

P38:

273000 km

Topp byttet av forrige eier

Ikke strøken, men ganske fin

Lite rust

Ramme ser bra ut, har oljebehandlet den i sommer

Byttet bakfanger m/innmat

HSE, ganske godt utstyrt, men ikke navi

Overleveres med rykende fersk EU godkjenning

 

Legger ved noen bilder.

20210729_134139.jpg

20210711_205249.jpg

20210701_000418.jpg

20210705_153908.jpg

20210602_213157.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten og nerdete korrigering; 
 

Dette en Vogue utgave og ikke HSE. Vouge har i tilegg sotede vinduer bak, lakkerte speil og frontspoiler, treratt, tre på midtkonsoll, og skinntrukket midtkonsoll. I tilegg kunne du få farget teppe, samme som bilens farge, om du valgte grønn, rød eller blå lakkfarge. Piping på setene matchet også. Antar at du har grønne tepper og grønn piping. Jeg har samme bilen i blå. 
 

Vogue var høyeste utstyrsnivå hvis du da ikke tok den helt ut og gikk for Autobiography. 
 

Der fikk du et par salgsargumenter til:D Flott bil og lykke til med salget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MartinM skrev:

En liten og nerdete korrigering; 
 

Dette en Vogue utgave og ikke HSE. Vouge har i tilegg sotede vinduer bak, lakkerte speil og frontspoiler, treratt, tre på midtkonsoll, og skinntrukket midtkonsoll. I tilegg kunne du få farget teppe, samme som bilens farge, om du valgte grønn, rød eller blå lakkfarge. Piping på setene matchet også. Antar at du har grønne tepper og grønn piping. Jeg har samme bilen i blå. 
 

Vogue var høyeste utstyrsnivå hvis du da ikke tok den helt ut og gikk for Autobiography. 
 

Der fikk du et par salgsargumenter til:D Flott bil og lykke til med salget!

 

Hehe.

 

Takk skal du ha. Ja, det er en Vouge. Jeg måtte fjerne merket på bakluken når jeg skulle montere lights guards. Jeg har trerattet fremdeles, men det er byttet ut med et i sort skinn da skinnverket på trerattet var slitt hull på.

 

Ellers stemmer det med alle opplysningene du beskriver :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...