dino Skrevet 28. september 2021 Del Skrevet 28. september 2021 Har en Freelander 2004 mod Td4 manuell gir som er treg å få i gir og jeg ser at det er fuktighet der clutch pedalen er , så det jeg lurer på hva er det som er gale og vil det bli dyrt å fikse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dino Skrevet 30. september 2021 Forfatter Del Skrevet 30. september 2021 På 28.9.2021 den 14.08, dino skrev: Har en Freelander 2004 mod Td4 manuell gir som er treg å få i gir og jeg ser at det er fuktighet der clutch pedalen er , så det jeg lurer på hva er det som er gale og vil det bli dyrt å fikse. Etter litt søking på nettet så indikerer det at det er mastersylinderen som leker, er det noen her som har skiftet denne og er det mye jobb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tysen Skrevet 1. oktober 2021 Del Skrevet 1. oktober 2021 Har ikke gjort jobben sjøl, men det er det som regel noen andre som har. Freelander 1.8 Clutch slave/master cylinder replacement - YouTube Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dino Skrevet 1. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2021 Takk for svar, men det ser ut som det er lettere å få til på en bensin, ser ut for at det må demoteres en del her for å komme til den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn_C Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Det er nok litt jobb. Fikk den bytta på verksted når jeg kjørte TD4. Betalte vel rundt 10k den gang (for 10 år siden)… Tror det er en kurrant jobb når man har demontert nok for tilgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YMK Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 På 1.10.2021 den 18.05, dino skrev: Takk for svar, men det ser ut som det er lettere å få til på en bensin, ser ut for at det må demoteres en del her for å komme til den På td4 må vel kassen ut for å bytte utløserlager mener jeg å huske. 1.8 og 2.0 td har samme system. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jonaf Skrevet 4. oktober 2021 Del Skrevet 4. oktober 2021 Hvis det er bare mastersylinderen som lekker, er det ikke store jobben å skifte den. Slavesylinder-reparasjon krever at gearkassen må tas ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dino Skrevet 11. oktober 2021 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2021 (endret) Hei det det er Mastersylinderen som er gåen kjente under der pedalen fekk olje på meg , har ikke fått delen ennå, må jeg demontere mye for å få den ut og inn med en nye sånn at jeg ikke trenger å demontere for mye og spare meg for mye jobb Endret 11. oktober 2021 av dino Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
robl Skrevet 12. november 2021 Del Skrevet 12. november 2021 På 11.10.2021 den 16.37, dino skrev: Hei det det er Mastersylinderen som er gåen kjente under der pedalen fekk olje på meg , har ikke fått delen ennå, må jeg demontere mye for å få den ut og inn med en nye sånn at jeg ikke trenger å demontere for mye og spare meg for mye jobb Endret Oktober 12 av dino på 1.8 så er selve slave og master en enhet + en brakett og en klips. er det ikke det samme på TD4? Jeg fikk mitt denne uka da jeg trodde det var problemet jeg hadde da clutchen fikk kalde føtter, ser nå jeg må ta ut motor og kasse og dele de for å bytte utløserlager og clutchplater samtidig. når det først er åpent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.