Gå til innhold

Range Rover-87 og Morris-70 vurderes solgt


Magnumresponse

Anbefalte innlegg

Vurderes solgt.

Lett prosjekt med svært lite rust, noe småtteri teknisk, som bulkete tak, mangler intervallfunksjon på vindusviskere, nødblink virker ikke og defekte vindusheismotorer.

Tenkte å bruke denne som varebil og bilfrakter, men må trolig endre planer noe, da noe uventet har oppstått og man må omprioritere noe. Går nok fint å kjøre på prøveskilter denne.

Har også en Morris Mini 1000, 1970mod, denne er rosa av alle ting. Denne er også et prosjekt som er flyttbar for egen maskin, men dårlige dekk, så tilhenger er tilrådelig. 

15 000,- for hver av bilene, men situasjon KAN bli endret og da forbeholder jeg retten til å trekke en eller begge fra salg.

Skal legge ut bilder fortløpende. Foretrekker kontakt med interessenter på pm i første omgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må korrigere priser etter påpekning fra sjefen. Selvkost RRC - 16 000,- og selvkost Mini - 23 000,-.

Dvs ønskelig med priser så nære dette som mulig, ved evt salg.

Forholder meg kun til å annonsere her inne på forumet foreløpig, da jeg ville foretrekke kjennere til å videreføre prosjektene.

Kontakt via pm i første omgang.

 

Endret av Magnumresponse
Korreksjon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...