Gå til innhold

Servoslange i Oslo-området? D3


SuperDuper

Anbefalte innlegg

Skal på tur til helgen med familien og servoslangen (mellom servopumpe og tannstag) har begynt å lekke og dermed mistet jeg servoen. Noen som tilfeldigvis har noe sånt liggende til D3/D4 i nærhet av Oslo? Har vist seg vanskelig å få tak i på så kort varsel her på berget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

57 minutter siden, Hanslr skrev:

Hvilken kobling har du mot servopumpa?  Er to forskjellige.

Som du sier skulle jeg nok ha sjekket hvilken kobling jeg har: Kjørte Oslo-Larvik t/r på mårran idag etter en slange som viste seg å være feil kobling - så like langt. Så da ble det leiebil i helgen (blir en dyr slange til slutt).

 

Får nå sendt en brukt slange fra bilopphugger til uka. Den er fra en 2006 som jeg er ganske sikker passer til min 2005...

 

17 timer siden, SiggenRRC skrev:

_KANSKJE_ jeg har liggende, om ikke ville jeg faktisk anbefalt å dratt til TESS på rud i Bærum for presse opp nye slanger.

Jeg foreslo TESS som løsning til verkstedet bilen står på - men de mente TESS ikke gjorde slike ting som var kritiske (bremser/styring). Jeg bare godtok den forklaringen...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...