Gå til innhold

Stjålne skilt på stjålet 2005 Freelander Oslo


Haa.Kir

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Da min D4 er på verksted en liten tur, låner jeg min fars D3 i mellomtiden. Kom hjem på Sandaker i Oslo idag og ser at D3'en plutselig har feil reg.nr. Et kjapt søk viser at skiltene tilhører en mørkegrønn 2005 Freelander. En telefon til eier bekrefter min mistanke, freelanderen ble stjålet i august og har vært i bruk siden i oslo-området ifølge bompasseringene. De har da funnet tilsvarende bil (for de uinnvidde) og byttet om på skiltene. Dette har skjedd en gang mellom søndag kveld og onsdag ettermiddag.

 

Med andre ord - ser dere en mørkegrønn 2005 freelander i Oslo med kjennemerker DK92520 (mitt reg.nr) - ring politiet (og send meg gjerne en PM). Eier savnet bilen sin og ville gjerne ha den igjen.

Skiltene er meldt stjålet, og politiet har vært her og plukket opp de andre skiltene.

 

Hilsen en som er dritfornøyd med å stå gateparkert uten skilt.

- Håvard

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...