Gå til innhold

NLRK avd Østlandet Vestby Kaffetreff


Kjetil T L

Anbefalte innlegg

Velkommen til kaffetreff i Vestby lørdag den 11 desember. kl 13 00 til kl 15 00.

Etter nøye vurderinger og leting har jeg besluttet å avholde kaffetreffet på Burger King. Det er der vi hadde kaffetreffen den gangen det het Veikroa , så nå er sirkelen sluttet for å si det sånn. Jeg har snakket med daglig leder og han forteller det er stor pågang av gjester på lørdager, derfor er det umulig å reservere plasser til oss, vi får gjøre det beste ut i fra forholdene.

Ønsker alle en fin førjuls tid

 

Hildenkjetilsomerpåhyttetur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kjetil eller noen av dere andre som skal dit.

 

Siden jeg ikke er lokal kjent (eller i nærheten) hadde det vært kjekt om noen hadde en link til google maps eller faktisk tok et bilde selv, så jeg kunne oppdatere https://www.nlrk.no/terminliste/kalender/vis/?id=336597 med rett bilde.

 

På forhånd takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Vestby Kaffetreff lørdag 14 mai kl 13 00 til kl 15 00.

Vi er invitert til Gautes Garage i Spydeberg for line up, kaffe og vaffel serveres.

Vi håper på fint vær og vårstemning.

Det er ønskelig om du sier i fra om du kommer på treffet.

Hilsenkjetilogpusen

3 minutter siden, Kjetil Teige Lorenzen skrev:

 

 

Endret av Kjetil Teige Lorenzen
feilstavelse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...