Gå til innhold

Disco 2 2003


Spider635

Anbefalte innlegg

Hallais alle sammen. 
 

Etter mye latter, glede og fantastisk mye albuefett og pågangsmot ser jeg meg nødt til å la bilen gå videre. 
 

Det er en Disco 2 2003, 215000 kilometer. 
mye nye deler… Nevner i fleng, hjullager foran, servopumpe, strammehjul til reima, reima, foringer bak, belger, XYZ bryter overhalt, vindusheis passasjerside og mer som jeg ikke kommer på…

 

Selvfølgelig er det problemer. Rust i Ramma, ikke så forferdelig at den ikke kom gjennom EU kontroll, og det som nå er spikeren i kosta for min del. Vridd eksos mangfold med dertil påfølgende ødelagte bolter og eksoslekkasje. 
Dette er mer enn det jeg orker å fikse…

 

Noen som er interesert i å overta stafett pinnen?

IMG_8890.jpg

64762960983__7F58034F-D014-4857-B653-FFB9779B72E8.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med to små krapyl kan det være litt vanskelig å få ordna alt samme dagen som en saler. 
 

sommerdekka på bildet er 255/55/18

vinterdekka er 245/70/16

 

det eneste som mangler nå er de nye(!) flotte step sidene jeg fikk til bursdagen. 
 

bilen kommer til å bli lagt it på Finn senere, men da er de verste problemene fiksa og prisen er en annen….

IMG_8917.jpg

IMG_8918.jpg

IMG_8919.jpg

IMG_8920.jpg

IMG_8921.jpg

IMG_8922.jpg

IMG_8923.jpg

IMG_8924.jpg

IMG_8925.jpg

IMG_8930.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...