Gå til innhold

D1 200tdi Overlander


Lrentusiast1

Anbefalte innlegg

Spør litt av ren nysgjerrighet,  og litt fordi jeg er litt gira på å p⁶bygge noe annet. Hva kan denne være verdt?
1994 mod, 212 på telleren. Dritfin for rust. 
Hele ramma blir slipt ned, epoxy grunnet og raptor lakkert. Samme gjelder underside av karosseri. Har ikke helt bestemt meg for salg enda, men er ikke umulig.

Og ja, den blir registrert i Norge før salg

20210818_102225.jpg

20210818_110208.jpg

20210817_193916.jpg

20210818_110554.jpg

20210818_110323.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne hever du verdien på en klassiker om den er så orginal som mulig. 

Røsk av støtfangerne og selg dem hver for seg.

Raptor er fint, på platten på pickuper. Bruk tokomponent lastebillakk på ramma. Tenk på hva som kler bilen best om ti år og enda mer, da er det kun en ting som løfter prisene på klassikere, nemlig orginalitet, og D1 av førstegenerasjon er det etter hvert veldig lite av. Dette er morgendagens samlerbil.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sette verdi utfra kort beskrivelse uten å ha hverken sett eller prøvd en bil er vanskelig. Vil tro den mangler ordentlige vinterhjul? 

Og er ikke registrert på norske skilt? Da må avgift betales, og den må innom SVV. Alt trekker litt ned.

Jeg ville trodd, på vill gjetting, at et sted mellom 25-30 tusen kan den oppnå, men uansett er det markedet som bestemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...