Gå til innhold

Enda bedre enn Fluid Film?


Anbefalte innlegg

At det er produkter som er bedre enn FF, er nesten garantert.
Samtidig vil jeg hevde at når det gjelder antirustbehandling, så har gjerne produktet 5% og utførelsen 95% å si for resultatet. Iallefall så lenge vi snakker om oljebaserte produkter, og ikke film eller voks samt bitumenbaserte produkter, som etter min mening ikke kan brukes på gamle biler.
Kanskje forholdet er enda mer tydelig.

Om du da får et produkt som er 50% bedre, så utgjør det svært lite på sluttresultatet. Man oppnår mye mer, ved å være skikkelig grundig og nøyaktig.

Fluidfilm er snart tilgjengelig overalt, er miljøvennlig, rimelig og gir få eller ingen skadevirkninger på hverken operatør eller bil.

Hvorfor bytte egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fluid Film, fra å være det hotteste rust hindrende / stoppende produktet på alles lepper for ett par år tilbake, er jeg personlig ikke like overbevist lengere, leter og er villig til å prøve andre tilgjengelige produkter.

Dog skal det sies at Fluid film er lett håndterlig, og dreper ikke omgivelsene.

 

Mvh Brage  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...