Gå til innhold

Kort serie 1 1954 i deler selges.


fred

Anbefalte innlegg

Etter min far ønsker jeg å selge en kort serie 1 1954 modell. Han kjøpte bilen i 1997. Den ble så demontert for å sveise opp rammen, siden har den stått. Bilen var komplett/hel når den ble demontert, men har blitt flyttet noen ganger siden så jeg kan ikke garantere at alt er der nå. Den står med torpedovegg og akslinger på nå. Resten er demontert. 

 

Det er ikke så veldig mye å ta bilder av. Bilen er domentert og det meste ligger i kasser og lagret ulike steder. Eventuelle interessenter må komme og se på bilen om de er seriøst interresert. Bilen står i Bergen. 

 

Jeg er usikker på pris, så jeg ønsker bud på den. 

 

Legger den her på forumet en stund før den går på finn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Beklager, det er en bil. Der var to men så kom det en uærlig forumist og hentet den ene og aldri betalte. Det var en serie 2a som hadde en egen annonse. Nå er der en stk 1954 modell serie 1 kort som er igjen.

Endret av fred
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...