Gå til innhold

Glemte støvskjold på stubaksling


Åge

Anbefalte innlegg

Hei dere,

etter å ha skiftet pokal, stikkaksling og stubb aksling ser jeg nå etter å ha montert sammen at støvskjoldet som skal monteres sammen med stubbakslingen ligger på benken.
Altså det skjoldet/ringen som går utenpå innfestingen av stubbakslingen, og som boltene som fester stubbakslingen også går igjennom. 

 

Noen med erfaring - må jeg ta opp alt igjen ???

 

Takk for rask tilbakemelding
 

 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Mr. Meli skrev:

Er det den som sitter bak boltene som holder spindelen ?

 

mvh Harald

Nei (hvis jeg ikke misforstår deg) den sitter utenpå innfestingen av stub akslingen. Boltene som fester stubbakslingen fester også denne. Ser andre plasser at den muligens også kalles for locking plate

Endret av Åge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Mr. Meli skrev:

Går ann å kjøre uten men monter den når du har en kald pils en dag :-) jeg hadde ikke tenkt så mye på den, bruker skiver. 

Det fulgte sprengskiver med i det stub aksel kittet jeg kjøpte fra Bearmach. Så stubben er montert med sprengskiver, men altså ikke denne ringen…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...