Gå til innhold

Takrails/lastestativ FL2 m/panoramatak


Kvammen

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg nylig en -08 FL2 med panoramatak og skulle gjerne hatt takrails på den. Har funnet ut at man kan få tak i originale rails som er beregnet på min modell, men de koster ca 12-14 000,- og det synes jeg er litt i meste laget. Har fått tak i rails for biler uten panoramatak, de har kortere føtter slik at man kan åpne soltaket, så da er jeg like langt. 

 

Er det noen som har funnet en alternativ løsning på lastestativ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et slikt jeg tenkte på. Tok en telefon til Motorpool mens jeg var i Oslo og de skulle ha 11500,- pluss moms tror jeg det var for et sett. 279 pund var jo ikke gærnt. Gikk greit å montere?

 

Endret av Kvammen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal se meg litt om, ikke sikkert det er noen vits i å kjøpe fra hugger når man kan få de fra UK for £279. Egentlig er det ikke så viktig for meg med hele takrailen, det jeg trenger er et antennefeste for amatørradioen. Vurderer å lage noe selv og bruke de bakre skruehullen til det. 

 

Endret av Kvammen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

De takbøylene du har aok, er det til bil med panoramatak? De må nemlig ha høyere føtter ellers får man ikke åpnet takluka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...