Gå til innhold

viskosekobling(vcu)


Narkose

Anbefalte innlegg

17 timer siden, Narkose skrev:

viskosekobling(vcu) på freelanderen eg har kjøpt tipper eg er gåen, går det an å fjerne hele mellomakslingen til lommeboka vil tillate å kjøpe ny vcu?

 

Noen som kanskje har en vcu dem vil bli kvitt?

Du kan fint kjøre uten VCUen ja. 

Ashcroft har jeg kjøpt hos tidligere. Andre dekepushere har også. Mener at jeg har sett disse hos Island 4x4..Vet ikke kvaliteten på denne asso..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker om den er ødelagt nå, det bremser litt eg rygger ved full sving, smeller også når eg svinger skarpt i høyere fart(i 2 gir) fikk filmet og fant ut at begge vcu lagerne var dårlige. Blir å få byttet dem først iallefall, men er det noen spesiell måte å "teste" om vcu er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Narkose skrev:

Er litt usikker om den er ødelagt nå, det bremser litt eg rygger ved full sving, smeller også når eg svinger skarpt i høyere fart(i 2 gir) fikk filmet og fant ut at begge vcu lagerne var dårlige. Blir å få byttet dem først iallefall, men er det noen spesiell måte å "teste" om vcu er dårlig?

Jekk opp ett hjul. Trekk til en hjulmutter med latmannsarm. Hjulet skal gå rundt med en viss motstand som blir større jo kraftigere man dreier.  Sjekk opphengene til bakdiffen. Ulyden kan komme derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk testet nå, gikk i rundt med motstand. Opphengene bak skal være byttet for ikke så lenge siden. Kan vel også være dårlige bremser, fikk 2er feil på eukontroll så dem skal bli byttet når eurodel får sendt dem.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...