Baetis Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Det var vel raskt… og så kommmer resten av feilmeldingene, HDC failure, spescial programs off, viechle will lowwr, EPB faliure…. - batterispenning og lading ok - bremespærer ok - ganske nylig byttet bremsepedalbryter - Ny EPB anyone? Endret 17. juli 2021 av Baetis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lafterolf Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 Hvilken bil? Sitter batteriskoene ordentlig fast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 (endret) Dårlig sensor? Sikkert lurt å sjekke om kassa er varmere enn den burde være. Med diagnose kan du sikkert se om sensor er helt på bærtur eller ikke... Endret 17. juli 2021 av motom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baetis Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 32 minutter siden, lafterolf skrev: Hvilken bil? Sitter batteriskoene ordentlig fast? D3. Rengjort pg tightet skikkelig til. I flg. Instruksjonsboken betyr den feilmeldingen temperaturen på bakre diff. Men etter 15 meter!? Diagnoseverktøyet viser ingen feilkode på bakre diff…? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn_C Skrevet 17. juli 2021 Del Skrevet 17. juli 2021 En gåen sikring? Sikringen til den kapasitator på girkssa røyk i enigen hos meg i fjor. Hele driten gikk i lås. Bytta sikring for å kjøre videre - ny kapasitator løste problemet. Er nok ikke den - for jeg fikk en fet F på gir indikator også, men virka nesten som samme rot - sikring og overslag = full stopp med juletre. Ta en runde og sjekk sikringer i motorrommet - fort gjort og gratis. Kan peke deg mot problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baetis Skrevet 17. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2021 37 minutter siden, Bjørn_C skrev: En gåen sikring? Sikringen til den kapasitator på girkssa røyk i enigen hos meg i fjor. Hele driten gikk i lås. Bytta sikring for å kjøre videre - ny kapasitator løste problemet. Er nok ikke den - for jeg fikk en fet F på gir indikator også, men virka nesten som samme rot - sikring og overslag = full stopp med juletre. Ta en runde og sjekk sikringer i motorrommet - fort gjort og gratis. Kan peke deg mot problemet. Tnx. Sjekker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 18. juli 2021 Del Skrevet 18. juli 2021 Hvis du har diagnose apparat så får du kanskje lest ut temp på diffen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørn_C Skrevet 20. juli 2021 Del Skrevet 20. juli 2021 Fant du ut av dette @Baetis? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baetis Skrevet 28. juli 2021 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2021 Jobber fremdeles med saken… Fånyttes. - tatt ut instrumentpanelet og sjekket for fukt/kortosjon. Ingen synlige tegn. - byttet bremsepærer. - sjekket alt av sikringer - sjekket koplinger over det meste. det litt eiendommelige er at diagnoseapparatet melder null feilmeldinger på bakre differensial. men det er nok ikke noe galt heller. Den blir jo ikke overopphetet etter 15 meter! Så feil feilmelding fra bilen. Som gir flere nye gale feilmeldinger! Tror dere dynamitt funker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@le Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Ja. Da har du iallefall noe konkret å jobbe med etterpå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
motom Skrevet 3. august 2021 Del Skrevet 3. august 2021 Neste blir kanskje å finne ut hvilke ledningsbunt temp sensoren går gjennom og sjekke kontaktene derifra... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.