Gå til innhold

Hvor lønner det seg å kjøpe deler?


Markus

Anbefalte innlegg

Hei. Lurte på hvor det lønner seg å kjøpe deler? Brekket på min Disco3 virker ikke, hyler og skriker... Så skal blant annet ha litt deler til det. Er stor forskjell på pris på deler rundt omkring. Vet ikke hvor mye moms/toll det blir på noen tusen kr? I forhold i lønnsomheten å heller kjøpe her?. Setter stor pris på erfaringer fra nettsider og sånt. På forhånd takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du god tid kan Autodoc være billig, mye billigere enn andre i en del tilfeller.  Du har som regel mange merker og kvaliteter å velge i. Prisen på app er ferdig med avgifter og er det over et beløp er det fraktfritt. 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet bremsedeler, hjullager og simringer fra https://www.island-4x4.co.uk/camshaft-blanking-plug-front-britpart-ldi100030-p-6752.html

Rask levering og god pris. Bremseskivene var meget bra og ruster ikke. Hjullagrene foran var sorgens kapittel to defekte lagre på under ett år. Handlet derfor nye hos https://www.wint-imp.no rask levering.

Dyrere men kvalitet. Dessverre til tider vanskelig få kontakt med  EWS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt lønnsomt å kjøpe fra England. Pleier selv sammenligne priser mellom advanced factors og island4x4. De er billigst på forskjellige ting. Og litt forskjellig utvalg.
Minst like viktig er produsent/merke. OEM blir ofte misbrukt. Du finner lett utav hvem som er originalprodusent ved å søke litt på nettet. Lønner seg å kjøpe kvalitetsdeler. Har kjøpt billigmerker to ganger, angret begge gangene… skjer ikke igjen:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Mye fine innspill her! Bestemte meg for å prøve å bestille hos autodoc. Gode priser og godt utvalg. Eneste jeg er misfornøyd med er jeg måtte bestille på mobilen for å få mest mulig rabatt. Var 39% rabatt når jeg bestilte, de har riktig nok rabatter hele tiden, men prisen var ikke verst for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...