Gå til innhold

P38 2.5DSE 1996


synchrau

Anbefalte innlegg

Hei, noen som har dradd kabler til forsterker/sub bak til bagasje rommet? Tenker da å dra strømkabelen ifra batterisiden, og rca ifra fører siden, da de kablene ikke mikser bra sammen? Er snakk om en kasse med forsterker, skal stå inntil baksetene :)

Lurer da på hvordan/hvor jeg skal legge kablene da, evt om noen sitter på en fasit på hvordan  alle lister og deksler går av? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Du kan løfte av plastlistene over kanalen ( de tråkkelistene som ligger tett inntil teppet ) på både frem og bakdør, begge sider. Da har du grei plass til å legge kabler hele veien til bagasje rommet.

Listene sitter med små clips og er bare trykket rett ned i tilhørende spor/ hull i kanalen. Forsiktig for de går lett i stykker.

 

 

Bildet viser en reparasjon av gulvet og kanalen på førersiden under den nevnte plastlisten, De forhøyede koppene med avlange slissespor er det som holder de plast listene fast til karrosseriet, her kan clipset knekke, og du kan finne litt rust - som i tilfellet mitt. 

gallery_3792_537_1540504.jpg

 

Mvh Brage

Endret av Brage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, men vet du hvordan man får kabelen ifra batteriet til inn i bilen? :)

Evt også om du vet hvordan man får rca kablene inn bak spilleren? 

Takk for svar ivertfall, nå vet jeg hvor kabelen skal ligge mesteparten av veien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, da har jeg nettopp fikset subwoofer kablene, rca kablene og remote kabelen. Det var litt vanskelig å dytte subwoofer kabelen inn gjennom brannveggen da den kabelgjennomføringen var ganske fast.

 

Enkel jobb, masse plass nede i det kanal rommet under listene. Tror jeg knakk en eller to klips maks, så man bør kanskje kjøpe noen klips om dem skulle knekke av :P

Så fikk jeg tatt en fin støvsuging i listene som er ganske greit!

Så da er lyden ordna i P38'en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...